Quan en dèiem xampany

Quan en dèiem xampany

9,95 €

IVA incluido

Disponible en 4-5 días

Quan en dèiem xampany

ISBN 9788418572562
Páginas 440
Año 2021
Editorial
Sección

A setze anys, orfe de pare i mare, Francisco Oller abandona Cassà de la Selva, viatja al nord a la recerca de futur i acaba creant una potent indústria de taps de suro a Reims, al cor de la Xampanya francesa. Allà cria quatre fills de personalitats fortíssimes: l’Angèle –la baba Angèle–, la valenta; l’Hélène, la rebel; en Louis, l’insatisfet, i la misteriosa Yvonne.


...

Leer más

A través d’ells, Rafel Nadal construeix una saga familiar que transita pels cent anys més convulsos de la història d’Europa: la Primera Guerra Mundial, el crac del 29, la persecució nazi als jueus, la Guerra Civil espanyola, la Segona Guerra Mundial i el renaixement europeu de la postguerra.


Amb una prosa rica i evocadora, aquesta és una història de tenacitat, sacrificis, amors, odis, traïcions, èxits i fracassos, que transcorre a cavall del xampany i del suro, entre Reims i Catalunya, i ens acosta a noms tan glamurosos com Veuve Clicquot, Roederer, Heidsieck o Taittinger.